Grunnskolering for kommunepartiene

GRUNNSKOLERING FOR KOMMUNEPARTIENE. Arbeiderpartiet skal i 2018 gjennomføre grunnskolering i hele partiorganisasjon. Dette er et viktig tema som kommunepartier og tillitsvalgte på alle nivå må prioritere. Mål for grunnskoleringen: Gi ledelsen i kommunepartiet et grunnlag for å tilby øvrige tillitsvalgte grunnskolering. Bygge en partikultur som er profesjonell, raus og respektfull. Grunnskoleringen på kommunenivå gjennomføres på den mest hensiktsmessige måte for det enkelte kommuneparti, eller i samarbeid med andre kommunepartier. Målet er en partiorganisasjon som skal vinne kommunevalget i 2019 og stortingsvalget i 2021. Målgruppe: Tillitsvalgte i kommune- og fylkespartiet. Kommunepartiledere, studieledere eller tillitsvalgte som er motivert til å ta skolering videre i kommunepartiet. Sted: Scandic Valdres – Fagernes Tid: 31.01.2018. Påmeldingsfrist: 14.12.17 til partistyret SMS melding til Bente 909 39 224, eller Trine 996 91 324, eller Per Reidar 928 54 451.

Vi håper at menge melder seg på grunnopplæringen